-
AUDI A4, 2500 cc, TDI του 2003.
-
Αφαιρέσαμε τον αεραγωγό πριν από το φιλτροκούτι για να εφαρμόσουμε τον σύνδεσμο στον οποίο θα συνδέσουμε το σωληνάκι οδήγησης του υδρογόνου στο κουτί του φίλτρου.
-
Στην εικόνα διακρίνεται ο γωνιακός ρυθμιστής ροής που τοποθετήθηκε για να ελέγξουμε την αυξημένη υποπίεση όταν τίθεται σε λειτουργία ο υπερσυμπιεσής (turbo) του κινητήρα. Με την βοήθεια του ρυθμιστή ροής εξασφαλίζουμε ότι θα προστατέψουμε τον κινητήρα από ανεπιθύμητη απορρόφηση ηλεκτρολύτη.
-
Στην εικόνα διακρίνεται το σωληνάκι του υδρογόνου οδηγούμενο δια μέσου του λιγοστού ελεύθερου χώρου, μεταξύ αριστερού φωτιστικού σώματος και ψυγείου κλιματισμού. Το τμήμα του χώρου που καταλαμβάνει ο κινητήρας είναι ασφυκτικά γεμάτος από τα υποσυστήματα υποστήριξης της λειτουργίας του μην επιτρέποντας την πρόσθεση ιδιοκατασκευών. Τα περιθώρια να βρεθεί ελεύθερος χώρος είναι μηδαμινά. Αυτός ήταν ο σοβαρότερος λόγος να καθυστερήσουμε την εφαρμογή της Hydro-Gen στο Audi.
-
Τμήμα του σωλήνα μπροστά στο περιορισμένο ελεύθερο χώρο του ψυγείου. Προσπαθήσαμε να αποφύγουμε την εγκατάσταση της ηλεκτρολυτικής συσκευής στο πίσω μέρος του οχήματος. Η προσπάθειες μας επιτέλους ευοδώθηκαν!!!! Ο νέος σχεδιασμός της συσκευής μας απαλλάσσει από πολλές δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε κατά την τοποθέτηση της εφαρμογή.
-
Το δεύτερο (πίσω) τμήμα του αεραγωγού συλλέκτη.
-
Το πρώτο τμήμα του αεραγωγού συλλέκτη. Διακρίνεται το κίτρινο καλώδιο και στο βάθος ένα μεταλλικό διάτρητο πλέγμα που έχει τοποθετηθεί για να εξαναγκάζει το αέρα να διαπερνά τα μικρά διάκενα που σχηματίζονται στην επιφάνεια του πλέγματος. Θα αναφερθούμε στην σκοπιμότητα αυτού του χωροδικτυόματος αργότερα.
-
Ο χώρος του κινητήρα του AUDI. Διακρίνεται το κάλυμμα του κινητήρα με το λογότυπο της εταιρείας που εμείς το αξιοποιήσαμε στο έπακρο. Έγινε η πρόχειρη εργαλειοθήκη μας!!!!
-
Επανατοποθετήθηκε στην αρχική θέση του ο αεραγωγός συλλέκτης. Στο πάνω μέρος της φωτογραφίας διακρίνεται ο αισθητήρας του αέρα, λίγο δεξιότερα η συσκευή Bens, πίσω από αυτήν το φίλτρο πετρελαίου και λίγο πιο δεξιά η χαρακτηριστική περιέλιξη (το κίτρινο καλώδιο) της συσκευής Bens εξωτερικά στο σωληνάκι του καυσίμου.
-
Το άσπρο εικονιζόμενο κουτί είναι η συσκευή που επεξεργάζεται τον αέρα. Το κίτρινο καλώδιο απολήγει στο μεταλλικό πλέγμα που αναφερθήκαμε λίγο πριν. Η λειτουργία της συσκευής βοήθησε τη οικονομία καυσίμου κατά 10% προσθετικά στην οικονομία που έδωσε η συσκευή Bens. Είμαστε περίεργοι να δούμε το επίπεδο συνεργασίας όλων αυτών των προσθέτων (Bens, Oxy-Gen, Hydro-Gen) και τι βελτίωση οικονομίας θα δώσουν στο επόμενο ταξίδι στη Σόφια Βουλγαρίας.
-
Τμήμα της διαδρομής του καλωδίου πριν καταλήξει στην σύνδεση με το μεταλλικό πλέγμα στον αεραγωγό συλλέκτη.
-
Μια ακόμα εικόνα με την δαιδαλώδη διαδρομή του καλωδίου (κίτρινο) ανάμεσα από τις σωληνώσεις του κλιματισμού.
Η σημερινή κατανάλωση του Audi εντός πόλης 8,6L/100, μεικτή διαδρομή 7,5L/100 εκτός πόλης (συνθήκες ταξιδιού) 5,6L/100 με ταχύτητα 100-110 χλμ/ώρα. Υπομονή για τις νέες μετρήσεις και την παρουσίαση της νέας συσκευής Hydro-Gen.