-

BMW X5 2008. Τοποθέτηση ηλεκτρολυτικής συσκευής Hydro-Gen.
-

Ο θηριώδης κινητήρας V8 της Bmw. Διακρίνουμε τις κλειστές γρίλιες μπροστά από το ψυγείο, οι οποίες ανοίγουν αυτόματα όταν ζεσταθεί το θηρίο!!!!!!!
-

Η συσκευή ηλεκτρόλυσης τοποθετημένη στο κέντρο, στο κάτω εμπρόσθιο μέρος του ψυγείου και πίσω από τον προφυλακτήρα.
-

Στην εικόνα διακρίνεται ένα από τα δύο δοχεία πλήρωσης-συγκέντρωσης ηλεκτρολύτη και ο σωλήνας που συνδέεται με την ηλεκτρολυτική συσκευή.
-

Στο βάθος της εικόνας διακρίνεται το ψυγείο του κλιματισμού, ο σωλήνας που υποστηρίζει την πλήρωση της Hydro-Gen από το δοχείο αποθήκευσης του ηλεκτρολύτη και η καλωδίωση τροφοδοσίας.
-

Διακρίνεται ο σωλήνας που οδηγεί το υδρογόνο στον αεραγωγό, λίγο πριν την πεταλούδα του γκαζιού.
-

Η σύνδεση στον αεραγωγό από κοντινότερο πλάνο. Μετά την αρχική ρύθμιση το αυτοκίνητο πέτυχε οικονομία καυσίμου 15%. Έπεται συνέχεια. Θα σας κρατάμε ενήμερους.
-

Αναβάθμιση στην εφαρμογή του X5. Αντικαταστάθηκε ο μαύρος σωλήνας που αρχικά χρησιμοποιήσαμε για να οδηγήσουμε το υδρογόνο στον αεραγωγό του κινητήρα με σωληνάκι σιλικόνης μικρότερης διατομής. Το αποτέλεσμα κρίνετε αισθητικά ικανοποιητικό. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι ικανοποιήσαμε τους φίλους της BMW.
-

Το σωληνάκι σιλικόνης τοποθετημένο κάτω από την δεξιά χοάνη του αεραγωγού.
-

Ο τεχνικός μας ολοκληρώνει την σύνδεση της συσκευής με την μπαταρία του αυτοκινήτου
-

-

-

BMW 528i, 2700cc
O Γιάννης ήθελε μια πολλή διακριτική τοποθέτηση. Η πρόταση του κάτω από το προστατευτικό πλαστικό του θόλου του φτερού πίσω από τον εμπρός δεξιό τροχό κρίνεται εξαιρετική επιλογή!!! Έτσι λοιπόν έβγαλε τον τροχό για να ελευθερώσει το χώρο τοποθέτησης της Hydro-Gen.
-

Ο Γιάννης μας παράγγειλε την συσκευή Hydro-Gen μέσω του BMWForum.gr. Την παρέλλαβε με ταχυμεταφορική εταιρία την περασμένη εβδομάδα. Ξεκίνησε την εφαρμογή της εχθές το πρωί και συνεχίζει τώρα που γραφονται αυτές οι γραμμές 31/07/11 12:50μμ. Θα μας στείλει περισσότερο φωτογραφικό υλικό που όπως θα διαπιστώσετε έχει κάνει μία απίθανα επαγγελματική εφαρμογή!!!
Στην εικόνα μας, η συσκευεί στερεωμένη στη βάση του θόλου Παρατηρείστε ποσο κομψά έχει γίνει η συνδεσμολογία και με τι καθαρό τρόπο έχουν στερεωθεί σωλήνες και καλώδια απο κοινού. Γιάννη, αν ποτέ αποφασίσεις να ασχοληθείς με την επισκευή αυτοκινήτου, έχεις εξασφαλίσει τον πρώτο πελάτη!!!!
-

Στην φωτογραφία οι πολύ κομψοί σύνδεσμοι που χρησιμοποιήσε ο φίλος μας. Διακρίνονται τα σημεία που απολήγουν τα σωληνάκια διαφορετικού χρώματος στο φιλτροκούτι. Θέλουμε να μελετήσουμε στη συνέχεια το τι θα μπορούσε να μας προσφέρει το οξυγόνο άν αξιοποιούσαμε ένα μικρό μέρος από το παραγώμενο. Είχαμε λοιπόν την πρόνοια να ετοιμάσουμε την πιθανότητα αυτή από την αρχή της εγκατάστασης
-

Η ίδια εικόνα από διαφορετική γωνία λήψης.
-

Το ελαστικό μέρος του αεραγωγού που απολήγει στην πεταλούδα.
-

Μιά πανοραμική εικόνα ξενάγησης για την θέση τοποθέτησης των δοχείων, πριν αυτά συνδεθούν.
-

Ένα από τα δοχεία μας τοποθετημένο μεταξύ θόλου και το κουτί του φίλτρου. Διακρίνεται ο αισθητήρας μέτρησης της εισερχόμενης ποσότητας αέρα στον αεραγωγό.
-

Το ίδιο δοχείο φωτογραφημένο από κοντινή απόσταση.
-

Το δεύτερο δοχείο που υποστηρίζει την συσκευή τοποθετημένο στο χώρο πίσω από το δεξί φανάρι, λίγο πριν το φίλτρο.
-

Το δευτερο δοχείο στερεωμένο και συμπληρωμένο με ηλεκτρολύτη λίγο πρίν ανακαλυφτεί η αστοχία του τροφοδοτικού της συσκευής. (σημ. Συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια!!!!!)
-

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες συνδεσμολογίες. Επάνω στην δεξιά γωνία διακρίνεται η ντροπή της συσκευής,...... το τροφοδοτικό!!!
-

Ολοκληρωμένη η εφαρμογή στο συνολό της. Έχει απομακρυνθεί το τροφοδοτικό από τον χώρο της μηχανής.Είμαι σίγουρος ότι θα είχαν ενδιαφέρουσα στοιχομηθεία μαζί του αν παρίστατο και ο κατασκευαστής του τροφοδοτικού στο χώρο εργασίας. Θα τον βρούμε όμως και θα αναρτήσουμε την φωτογραφία του (ίσως και αυτόν στο δένδρο.....)!!!
-
%20[800x600].jpg.jpg)
Ο φίλος μας έκανε το πρώτο ταξίδι στο οποίο είχε την δυνατότητα να μετρήσει και να "δεί" την λειτουργία του κινητήρα. Η ανταπόκριση από το "μέτωπο" απαιτεί φωτογραφικό υλικό!!!! Εδώ τα όργανα της Μπέμπας" όπως τα αποθανάτησε η κάμερα του κινητού τηλεφώνου. 160 χλμ, όχι άσχημα Γιάννη.....
-

Το τηλέφωνο σε δράση!!! Αποτύπωση της οθόνης του υπολογιστή. Διακρίνεται πάνω η κατανάλωση της διαδρομής και πιό χαμηλά η προηγούμενη ένδειξη κατανάλωσης. Σας παραθέτω απόσπασμα του μηνύματος που μας έστειλε ο φίλος μας " Λόγω του επείγοντος ήμουν με πολύ μεγάλη μέση ωριαία. Σε καλά κομμάτια της διαδρομής (πχ κόμβος Κοζάνης επί της Εθνικής και έως τη Βέροια) ήμουν με πάνω από 190 km/h. Η επιστροφή μου στο κατώτερο σημείο του 1ου «ποδιού» Χαλκιδικής από την Βέροια δια μέσω Περιφερειακής Θεσσαλονίκης και με δεδομένη την κίνηση λόγω 3ημέρου ήταν στους ίδιους ρυθμούς.
Λοιπόν, ναι, είδα αποτελέσματα. Με 160km/h και με το στροφόμετρο όχι πιο κάτω από τις 3.500 σαλ είχα πτώση στην κατανάλωση που άγγιζε το 10%. Σε κάποια ευθεία όπου μπορούσα να βγάλω κάποιες φωτό με το κινητό μου με ασφάλεια έβγαλα φωτογραφία το καντράν αλλά και το Board Computer όπου οι τιμές μέτρησης οικονομίας είναι εμφανείς. Στο BC μάλιστα φαίνεται η προηγούμενη «παλιά» μέση τιμή στα 11.+ λίτρα/100 χλμ σε αντίθεση με τη νέα που ήταν στα 9.+ λίτρα/100 χλμ ΚΑΙ με αυτές τις συνθήκες οδήγησης. Η δε φωτό από το καντράν έγινε κατά την διάρκεια διαδρομής σε ευθεία (χωρίς την παραμικρή κατηφόρα) και με το πεντάλ του γκαζιού πατημένο τόσο όσο έπρεπε για να έχω σταθερή ταχύτητα. Χωρίς δηλ να επιταχύνω για να αφήσω μετά το γκάζι ώστε να έχω πλασματικές ενδείξεις.
Στην δε Περιφερειακή Θεσσαλονίκης και μέχρι την ανηφόρα της Καρδίας (με κατεύθυνση προς Χαλκιδική) ήμουν με 90~110 km/h όπου κι εκεί είχα μια σχετική μείωση, αλλά οι διαρκείς επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις λόγω μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων δεν μπορούσαν να μου δώσουν μια σταθερή τιμή. Κάποιο επόμενο ταξίδι μου χωρίς επείγοντα σκοπό θα μου δώσει και αυτές τις μετρήσεις.
Για την ώρα λοιπόν είμαι ΟΚ…" σημειώστε ότι η ρύθμιση είναι η αρχική!!!
-

-
