-

Η συσκευή Hydro-Gen με τα δοχεία αποθήκευσης ηλεκτρολύτη πριν την εφαρμογή της στο Toyota Corolla 1400 κυβ. εκ. του 1998
-

Η συσκευή Hydro-Gen από κοντινότερη λήψη.
-

Στην εικόνα διακρίνεται ο λευκός σύνδεσμος (ταυ) που χρησιμοποιήθηκε για να συνδεθεί το σωληνάκι τροφοδοσίας του υδρογόνου με τον αεραγωγό του κινητήρα. Προτιμήθηκε η λύση να οδηγηθεί το υδρογόνο μέσω του σωλήνα αναθυμιάσεων του κινητήρα που απολήγει στον αεραγωγό, αποφεύγοντας μια νέα διάτρηση.
-

Διακρίνεται ένα μέρος της διαδρομής του σωλήνα τροφοδοσίας του υδρογόνου.
-

Διακρίνεται το τροφοδοτικό (μαύρο κουτί) στερεωμένο με δεματικά πάνω στην μπαταρία του Corolla.
-

Επιλέχτηκε ο κενός χώρος μεταξύ ψυγείου και μάσκας σαν το καταλληλότερο σημείο για να στηριχθεί η ηλεκτρολυτική συσκευή Hydro-Gen μαζί με τα δοχεία.
-

Πανοραμική Φωτογραφία της εγκατάστασης.
Παρατηρείστε τον αφρισμό στο δοχείο. Η συσκευή είναι σε λειτουργία και ο αφορισμός του ηλεκτρολύτη είναι έντονος στο δοχείο που απελευθερώνεται το υδρογόνο.
-

Το αυτοκίνητο της εφαρμογής μας.
-

Daihatsu Terios 1500 κυβ. εκ. 2010.
Το νέο μέλος στην οικογένεια του Hydro-Gen. Η εφαρμογή έγινε την Κυριακή 17/7 επιλογή που αποδείχτηκε βιαστική εκ των υστέρων. Δεν διαθέταμε πολλά βοηθήματα και θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί "προχειροδουλειά". Την συμπεριλαμβάνω στο ημερολόγιο μας με την υπόσχεση να δημοσιεύσω της διορθώσεις που θα γίνουν στην συνέχεια.
-

Στην εικόνα τα δοχεία πάνω ακριβώς από τις εξόδους των αερίων της ηλεκτρολυτικής συσκευής. Αριστερά απελευθερώνεται το υδρογόνο και δεξιά το οξυγόνο.
-

Ο χαρακτηριστικός αφρισμός στο δοχείο, όπου απελευθερώνεται το παραγόμενο υδρογόνο.
-

Το τροφοδοτικό στερεωμένο επάνω στην μπαταρία του Terios.
-

Το σημείο εισόδου του σωλήνα τροφοδοσίας στον χώρο του κινητήρα.
-

Η σύνδεση με τον αεραγωγό ήταν αναίμακτη.
Δυστυχώς ο τραυματισμός του προϋπήρχε. Αναγκαστικά λοιπόν υιοθετήσαμε την μέθοδο του κατόχου του αυτοκινήτου. Μπατάρισμα και μάλιστα με άσπρη μονωτική ταινία που χρησιμοποιούν οι ψυκτικοί στις εφαρμογές τους. Όνειδος....
-

Δεν μας έφτασε η πρώτη φωτογραφία. Θέλαμε να σας επιδείξουμε και το ατόπημα από καλύτερη θέση!!!!! Τρομάρα μας!!!!!
-

Ακόμη μια πανοραμική φωτογραφία...... Για ενημέρωση και μάθηση!!!!!! Διακρίνεται ο λευκός επίδεσμος.... Λίγο δεξιότερα ίσως προσέξατε την στερέωση του αεραγωγού με τον ευφάνταστο τρόπο του ιδιοκτήτη. Κίτρινο καλώδιο.... κομματάκι δύσκολο να μην το προσέξεις. Ούτε καν μαύρο, κίτρινο...... Μάλλον πρέπει να φωτογραφίζουμε και τους ιδιόκτητες των αυτοκινήτων!!!!!!!!
-

Toyota Corolla 1400 κυβ. εκ. του 2003 η επόμενη εφαρμογή. Το αυτοκίνητο κινείται και με αέριο. Η εφαρμογή της Hydro-Gen είχε σαν αποτέλεσμα να μειωθεί η κατανάλωση αερίου σε ποσοστό 25%. Στην κατανάλωση της βενζίνης το αυτοκίνητο παρουσίασε 32% οικονομία. Τα ποσοστά μας τα δήλωσε ο κάτοχος του, μετά από δοκιμές που πραγματοποίησε. Επαναλαμβάνω ότι τα τηλέφωνα, είναι στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου. Οι τελευταίες μετρήσεις με νέα ρύθμιση έδωσαν οικονομία 35% στο αέριο και 30% στην βενζίνη!!!!!!!!
-

Η επιλογή του χώρου τοποθέτησης όπως καταλάβατε είναι σταθερά ο ίδιος. Εδώ στηρίξαμε το στοιχείο σε στήριγμα που υπήρχε στον ελεύθερο χώρο ψυγείου-προφυλακτήρα.
-

Η Hydro-Gen στηριγμένη σε πρώτο πλάνο.
Χρειάσθηκε να διορθώσουμε τα σημεία στήριξις της συσκευής για να επιτύχουμε το κλείσιμο του καπό και να κρατήσουμε τα δοχεία πάνω από το ύψος των εξόδων των δύο αερίων.
-

Ακόμη μία εικόνα από διαφορετική γωνία του σημείου στήριξις.
-

Τμήμα του κινητήρα. Διακρίνεται καθαρά το σύστημα έγχυσης του αερίου, τοποθετημένο στην πολλαπλή εισαγωγής.
-

Το δοχείο πλήρωσης όπου και διοχετεύεται το οξυγόνο το οποίο στην συνέχεια απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα διαμέσου της μικρής τρύπας στο καπάκι του δοχείου.
-

Το δεύτερο δοχείο στο οποίο οδηγούμαι το υδρογόνο με τον σωλήνα στο κάτω μέρος του. Διακρίνεται στο επάνω μέρος ο σωλήνας που οδηγεί το υδρογόνο στον αεραγωγό του κινητήρα.
-

Ο σωλήνας τροφοδοσίας υδρογόνου και η απόληξη του επάνω στον αεραγωγό.
-

Διακρίνουμε τον γωνιακό σύνδεσμο στερεωμένο πάνω στον αεραγωγό. Σε αυτόν τον σύνδεσμο συνδέουμε τον σωλήνα τροφοδοσίας υδρογόνου.
-

Τμήμα του κινητήρα στο οποίο είναι τοποθετημένη η μπαταρία του αυτοκινήτου. Στην μπάρα συγκράτησης της μπαταρίας στερεώσαμε το τροφοδοτικό με την βοήθεια δεματικών. Διακρίνεται η ασφαλειοθήκη προστασίας του τροφοδοτικού.
-

Το δοχείο πλήρωσης του ηλεκτρολύτη. Διακρίνεται το ύψος του υγρού. Η πλήρωση του στοιχείου είναι το τελευταίο βήμα για την ολοκλήρωση και τον έλεγχο της εφαρμογής.
-

Το δεύτερο δοχείο. Διακρίνεται το ηλεκτρολυτικό υγρό λίγο πριν αρχίσει η δοκιμή της συσκευής. Το τηλέφωνο του κατόχου του αυτοκινήτου είναι στην διάθεση όποιου ενδιαφέρεται να έχει από πρώτο χέρι
τις εντυπώσεις του χρήστη.
-

TOYOTA Corona, 1600 κυβ.εκ. του 1992.
-

Η Hydrogen και ο κινητήρας του TOYOTA Corona.
-

Ένα από τα δύο δοχεία της συσκευής. Σε αυτό θα γίνεται η απελευθέρωση του υδρογόνου.
-

Διακρίνεται ο σωλήνας που θα συνδέσει την έξοδο του υδρογόνου με το δοχείο που θα τοποθετηθεί στο χώρο του κινητήρα, μπροστά από την μπαταρία του οχήματος.
-

Το δοχείο τοποθετημένο μεταξύ της μπαταρίας και της δοκού στήριξης του ψυγείου έτοιμο να συνδεθεί με τον αεραγωγό του κινητήρα.
-

Το δοχείο από το οποίο θα συμπληρώνεται το αποσταγμένο νερό και στο οποίο οδηγείται το οξυγόνο πριν απελευθερωθεί στην ατμόσφαιρα.
-

Η συσκευή τοποθετημένη στο χώρο μπροστά από το ψυγείο. Διακρίνονται οι συνδέσεις των σωλήνων.
-

Εδώ ολοκληρωμένη η σύνδεση της συσκευής με το δοχείο πλήρωσης νερού.
-

Η συνδεσμολογία ολοκληρωμένη. Τα δοχεία έχουν συνδεθεί και στερεωθεί. Η μικρή υψομετρική διαφορά μεταξύ των δοχείων είναι σκόπιμη και απαραίτητη σε κάποιες εφαρμογές.
-

Πανοραμική εικόνα λίγο πριν ολοκληρώσουμε την εφαρμογή.
-

-
