-

Porsche Boxter 2.7cc του 2004. Το νέο μέλος στην οικογένεια του Hydro-Gen με την νέα "καρδιά" του τοποθετημένη στον εμπρός αποθηκευτικό χώρο μόλις σήμερα Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011.
-

Δοχείο αφύγρανσης υδρογόνου στο Boxter. Διακρίνεται στο κάτω μέρος του δοχείου ο μαύρος σωλήνας που οδηγεί το υδρογόνο στον κινητήρα.
-

Διακρίνεται ο διαφανής σωλήνας που οδηγεί το υδρογόνο στον αφυγραντήρα.Διακρίνεται επίσης μέρος της ηλεκτρολυτικής συσκευής και ένα από τα δοχεία συγκέντρωσης ηλεκτρολύτη.
-

Το σύνολο της ηλεκτρολυτικής συσκευής με τα δοχεία τοποθετημένο στο Porsche Boxter.
-

Ακόμα μία εικόνα της διάταξης της Hydro-Gen από μικρότερη απόσταση. Αριστερά είναι το πρώτο δοχείο αφύγρανσης του Υδρογόνου, στο κέντρο η ηλεκτρολυτική συσκευή Hydro-Gen με την καλωδίωση τροφοδοσίας στο πάνω μέρος(κόκκινο καλώδιο) και αριστερά το δοχείο συγκέντρωσης, πλήρωσης ηλεκτρολύτη-νερού.
-

Το δοχείο- ρεζερβουάρ του ηλεκτρολύτη-νερού. Στο επάνω μέρος διακρίνεται η τάπα.
Από εδώ γίνεται το συμπλήρωμα του αποσταγμένου νερού όταν αυτό είναι απαραίτητο.
-

Ακόμα μία εικόνα του νέου μέλους. Ομολογουμένως είμαστε υπερήφανοι!!!!!!!!!!
Πως να μην είμαστε όταν η οικονομία του οχήματος φιγουράρει στο 52%. 5,8 λίτρα /100 με 130 χλμ στο ταχύμετρο και ανοκτό τον κλιματισμό.
-

Στην φωτογραφία αποθανατίζεται η κατανάλωση του Boxter μετά την εφαρμογή της Hydro-Gen. Για πρώτη φορά ο οδηγός του οχήματος διάβαζε τέτοιους αριθμούς στα όργανα του οχήματος.
-

Στιγμιότυπο από τις ενδείξεις του μετρητή καυσίμου που ο ενθουσιώδης πελάτης μας κατέγραψε.
-

Η καλύτερη διαφήμιση της εργασία μας ο ευχαριστημένος πελάτης. Ευχόμαστε να έχουμε πολλούς από σας στο εγγύς μέλλον. Στιγμιότυπο των οργάνων του Boxter σε κατάσταση ηρεμίας.